»V Sloveniji cestni tovorni promet narašča, z večanjem njegovega obsega se povečujejo tudi možnosti za nastanek prometnih nesreč.«
»Skrbi nas, da je bilo pri voznikih tovornih vozil letos ugotovljenih že skoraj 16.300 kršitev prometnih predpisov, kar je 15,8 odstotka več kot v enakem obdobju lani.«
»Delo voznikov velikih vozil je zelo odgovorno, izpostavljeni so številnim tveganim situacijam, v katerih je ključno dobro poznavanje in obvladovanje vozila, razmer na cestah ter predvidevanje mogočih scenarijev, na katere se je treba stalno odzivati.«
»Naj upoštevajo vse predpise, ki govorijo o omejevanju časa trajanja vožnje, počitka in pa seveda, da med vožnjo ne uporabljajo različnih naprav, ki motijo njihovo zaznavanje.«
»Vsa Evropa se spoprijema s pomanjkanjem voznikov. Pri nas je ključno, da se poleg promocije poklica zagotovi tudi varnost tega poklica, se pravi, da se zagotovi varnost v cestnem prometu.«
»Tam se srečujemo s pomanjkanjem skladiščnih površin. Na to smo odgovorili z dodatnimi kadrovskimi in prostorskimi resursi. A tovor tudi počasi zapušča pristanišče zaradi vzdrževalnih in investicijskih del na železniški infrastrukturi.«
»Zato se trudimo, da bi poleg organizacijskih premikov in iskanja kapacitet v zalednih terminalih Luka in železniški operaterji naredili vse, da zadostijo potrebam strank. Ne želimo si, da bi dolgoletni partnerji postali nervozni zaradi servisa, ki je bil vsa ta leta dober.«
»Tako kot se bodo dražila goriva, tako bomo morali mi usklajevati cene in dvigovati cene svojih storitev. To se bo preneslo na končnega potrošnika in rezultat bo zelo jasen: višje cene končnih produktov.«
»Razumem, da je na svetovnih trgih tako visoka cena, ampak nič takega se ni zgodilo, da bi se tako močno povišale cene tudi drugih energentov. Opozarjali smo, da bi država lahko z nekim ukrepom preprečila to velikansko povišanje.«
»Predvidevamo, da bo izplačilo, v kolikor ne bo ugovorov ali pritožb, izvedeno v mesecu oktobru oziroma do konca meseca oktobra, odvisno od procesnih rokov in tega, kdaj bo sklep postal pravnomočen.«
»Preiskava je bila vložena zoper štiri fizične osebe, in sicer zaradi zlorabe položaja ali zaupanja pri gospodarski dejavnosti na podlagi 240. člena KZ-1.«
»Zame osebno ni pomembno, ali je tu nacionalni prevoznik ali nekdo drug. Pomembna je predvsem čim večja povezanost s trgi, ki jih Slovenija in naše gospodarstvo potrebuje.«
»Povezljivost s komercialnega vidika ni problematična, vendar mora imeti država interes tudi tam, kjer ni čistega komercialnega pozitivnega izplena.«
»Ali bo moral tuji prevoznik, ko bo pripeljal v Slovenijo, spoštovati pravila, ki veljajo pri nas, in bo moral torej 25 od 55 potnikov na avtobusu postaviti ven?«
»Za julij bo, upajmo, število prevoznikov, ki se bodo vrnili, še večje, v zadnji fazi pa pričakujemo prihod še tistih prevoznikov, pri katerih je epidemiološka slika v njihovih državah še slaba, kot recimo Rusija, Anglija in Turčija.«
»Predvidoma do konca meseca se bomo z vlakom znova lahko odpravili proti Beljaku, Münchnu, Stuttgartu, Frankfurtu, Zürichu, Dunaju, Budimpešti, Zagrebu, Reki, Pulju in tako naprej.«
»Čeprav se zdaj počasi ves svet vrača, so ladijske družbe za zdaj podaljšale neizvajanje križarjenj, večina do konca julija, nekatere na določenih destinacijah, recimo na Aljaski, pa do konca oktobra letošnjega leta.«
»Prva dva tedna se je poznalo, saj so se tovornjakarji bali kazni, zdaj so pa našli zakonske luknje in so si registrirali na tem območju podružnico, ali pa pišejo fiktivni razklad ene palete na območju Varaždina ali Medžimurja in se izognejo omejitvi.«
»Pri tem je treba poudariti še, da v posameznih primerih domači prevozniki celo poročajo o pozitivnem učinku, ker se je promet na določenih mejnih prehodih zmanjšal, so se tam zmanjšali zastoji in domači prevozniki hitreje opravijo prevoz, kot pa je to bilo do zdaj.«